Ruilen en Retourneren 

Ruilen

Mocht u niet tevreden zijn en een artikel willen omruilen, mail ons dan naar info@goodmorningsunshine.nl, onder vermelding van het ordernummer en het artikel welke u retour wenst te ontvangen, dan kunnen wij het artikel reserveren. Wij versturen deze, zodra het artikel wat retour komt bij ons binnen is, naar u toe. Producten met 50% korting of meer kunnen niet meer worden teruggestuurd of omgeruild. U heeft het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is.

Je kunt het artikel alleen terug sturen als:

  • het artikel compleet en ongebruikt is (inclusief prijskaartje/label en eventuele bijhorende accessoires)
  • het in een deugdelijke, gesloten en onbeschadigde verpakking zit

Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent.

U bent niet verplicht de originele doos of verzendzak te gebruiken.

Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

Bij het gebruik van giftcards zoals bv de Fashion Giftcard wordt er geen geld geretourneerd u krijgt in dat geval een tegoedbon.

Retourneren

Mocht u een artikel willen retourneren breng ons dan zo snel mogelijk  op de hoogte van uw retour via info@goodmorningsunshine.nl en zend het artikel binnen 14 dagen retour aan ons. De kosten en het risico van de retourzending is voor de klant. Na het ontvangst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.  Artikelen dienen ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de originele labels teruggestuurd te worden. Producten met 50% korting of meer kunnen niet meer worden teruggestuurd of omgeruild.

Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan, dan staat het bedrag binnen enkele dagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen na verwerking van het retour op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald.

U kunt het pakket inclusief factuur retourneren naar onderstaand adres:

Goodmorning Sunshine

Princesseplaat 28

4617LB Bergen op Zoom

Nederland

Klachten
Om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 06 – 46 331 195 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen info@goodmorningsunshine.nl. Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de volgende gegevens te vermelden: Uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer.